Нормативно-правове забезпечння 2023/2024 навчальний рік

Нормативно-правова база освіти дітей з особливими потребами

Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

Закон України щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у питанні надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу від 11.04.2023 р. № 8378 

Закон України "Про освіту" (зі змінами від 06.06.2019)

Закон України "Про повну загальну середню освіту" Із змінами

Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з собливими освітніми потребами до освітніх послуг"

Указ Президента України №195/2020  від 25.05.2020 Про «Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі»

НАКАЗИ

Наказ МОН від 08.06.2023р. №708 "Про затвердження Типової програми спеціальної підготовки асистента учня (дитини)

Наказ МОН від 13.07.2022р. №813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН від 29.08.2022р.  №769 Про внесення змін до Типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами

 

Нормативно-правове забезпечення 2021-2022н.р.

Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році  (Лист МОН України №1/9-436 від 30.08.2021) Завантажити 

Наказ МОН від 28.03.2022 № 274 "Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні

ВСТУП ОСІБ З ООП ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

Нормативно-правове забезпечення 2020-2021н.р.

Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку) 

Методичні рекомендації "Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів"

Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-495 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Лист МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"

Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році"

Лист МОН "Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Нормативно-правове забезпечення 2019-2020 н.р.

Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019-2020 н.р.

МОН України від 26.07.2018 № 814 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами

МОН України від 26.07.2018 № 813 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами

МОН України від 26.07.2018 № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями